برای همه ما شیک پوش بودن و انتخاب لباس مناسب و زیبا، کم یا زیاد، مهم و باارزش هست. اما شیکپوش بودن برای بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است. دختران و زنان عموما در تلاش برای نشان ...
کلیه کالاهای فروشگاهی مجموعه هانسی استور به استنثاء کالاهای تست شده تا ۷ روز در صورت عدم استفاده از کالا قابل تعویض میباشند.
کالاهایی مورد ارزیابی برگشت قرار خواهند گرفت که شرایط زیر برای آنها برقرار باشد :
کالا باید در بسته بندی اصلی خود به همراه فاکتور فروش و کلیه ملحقات از قبیل تزئینات و … به هانسی استور بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (پارگی ، خط و خش و مانند آن روی کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد باید حداکثر تا ۲۴ ساعت از طریق تلفن، ایمیل یا سایر راه های ارتباطی به هانسی استور اطلاع داده شود.
در صورت عدم رضایت مشتری از خرید خود برای کالاهای بدون مشکل در کارایی و ظاهر آن، هزینه های ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد
قوانین خسارت در هنگام حمل و نقل و شرایط بازگشت در اثر آسیب دیدگی
فروشگاه اینترنتی هانسی استور نهایت دقت را در بسته بندی ایمن و استاندارد همه محسوسات بکار میگیرد تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون اسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. پس از تحویل مرسوله به شرکت حمل و نقل انتخابی کاربر و اعلام بارنامه از طریق پیام کوتاه و درج در سفارش خرید ، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل به عهده شرکت حمل و نقل میباشد.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به نشانی دریافتی از پشتیبانی سایت هانسی استور ارسال شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه دریافت قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند در غیر اینصورت تعهدی متوجه فروشگاه هانسی استور نخواهد بود.
در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان رسمی هانسی استور و کارشناسان شرکت تامین کننده/واردکننده/تولید کننده یا نمایندگان رسمی آنها قابل پیگیری خواهد بود